Hej mina vänner!

Det var längesedan! Det börjar smidas lite planer här.. Så "snart" kanske ni har möjlighet att boka tider igen! Jag säger inget ännu för  det är inte 100% bestämt men har disskutioner med en annan nagelkollega och om vi genomför det kommer det att bli kanon ¨,

Ni kan dock boka tid för att få fina fransar redan nu då jag gör det i hemmet!

Jag arbetar med såkallade singel fransar vilket ger ett naturligt resultat och är skonsamt för fransarna.

Perfekt nu inför sommaren, snygg på stranden även utan mascara!

Nytt set 800:-
Påfyll 2 v 350:-
Påfyll 3 v 450:-
Påfyll 4 v 550:-


Kommentarer

Hej jag har en dotter som fyller 11 år snart vart i Örebro, kan jag förlänga hennes naglar

2015-07-24 @ 21:36:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0