REQ

Som jag tidigare skrivit, var jag för ett tag sedan på en lansering av ett nytt nagelmärke..och nu har jag äntligen fått testa det själv,falling in love!

Märket heter Re-q och lanseras av Karin Ström som de flesta i nagelbranschen känner till! En kvinna som har många priser och 1:a placeringar i bagaget.

Märket har producerats fram under lång tid, vilket märks på produkterna. Karin berättade under eventet att hon noga testat allt i sin salong, skickat tillbaka för förbättring och så har det hållt på tills produkterna varit perfekta enligt henne.

Här kommer mina åsikter om produkterna. Positivt och negativt. Jag tänkte skriva steg för steg vad jag tycker om varje produkt, jag har testat gele kitet!  Som ni förstår riktar sig detta inlägg främst till nagelterapeuter.

Ulta bonder - + Inte så jätte mycket att säga, konsistens som en vanlig bonder, luktfri, lätt att pensla på,bra pensel. - Inga vad jag sett hitttils.

Kall täckande rosa - +WOW säger jag bara, har ALDRIG testat en rosa gele som blir så täckande men ändå naturlig. Jag lade på denna utan att fasa in tippen på ovansidan och det syns inte ens! Grym. Luktar gott, inte starkt.Väldigt lätt applicerad. - Inga vad jag sett hittils.

Genomskinlig rosa builder- + Underbar konsistens (väldigt fast men ändå inte svår), inga bubblor, Älskar den!
 -Kan vara lite svår att få jämn i början dock, övning!

Toppgloss- + Strålande och klar glans! Lätt applicerad,tunn. - Luktar starkt. ( För dig som terapeut en kort stund, ingen doft som sprider sig i lokalen eller liknande)

Tipparna är som jag har skrivit förut sååååååååååååå bra! Jag är lite exalterad för jag trodde att märket skulle vara bra men man är ju alltid lite skeptiskt men jag är så galet nöjd!

Nu återstår bara testet, hur sitter det? Jag återkommer med det!

Den vita franska återkommer jag med jag gjorde naturella på mig själv. Jag är väldigt nöjd!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0