Extension

Först och främst vill jag bara säga att jag uppskattar att ni fortfarande är inne här och läser ♥

Jag har valt att inte arbeta med naglar just nu på annat än någon vän vid enstaka tillfällen pga att skolan tar mycket tid. Men det är just nu ¨, Ni kommer nog att få lite nagelbilder ändå, på mina egna tex, så misströsta icke!

Men den rolig nyhet har jag att komma med, jag ska istället börja sälja extensions. Vilket ni som har läst bloggen ett tag vet att jag länge haft planer på. Dock så passade det inte mig med det företaget så jag har nu hittat ett nytt att föra samarbete med. Det ska bli väldigt roligt.

Jag har tänkt mig att börja i liten skala, tex här på bloggen och på hemsidan (jag kommer inte ha att någon lokal förtillfället). På det sättet kommer jag öven att kunna erbjuda bra priser! Jag lägger upp bilder på håret här och för er som är osäkra på färgval kan vi stämma träff där jag visar håret och vi testar ut färg. Ni kan även maila foto på er så kan jag tipsa om vilken färg ni ska ta. Om ni har haft lösthår förut är det inte så svårt, det är oftast samma färger då vi frisörer går efter en färg skala i siffor ex 1, svart 2,mörk brun osv. Jag har tänkt mig att ta in hela trens, clip on sätt och keratinvax slingor. Som jag har skrivit tidigare kom gärna med förslag på vad ni vill ha.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0