Love

Nu har jag haft min egna salong öppen sen i Februari (eftersom att jag tidigare hyrde in mig för er som inte vet) Jag får fler och fler kunder vilket är jätteroligt! Har aldrig haft reklam i någon tidning utan alla kommer för att andra har tipsat dem om mig. ♥ Massa kunder ringer upp eller säger på återbesöken att naglarna aldrig har suttit så bra som när jag gör dem och att de är så nöjda! Det är sååå roligt och jag blir så glad och stolt! Tack för att ni finns och hittar till min salong fina kunder ♥


Ett par roliga naglar som jag gjorde i veckan. Inte så bra bild,blev lite suddig och konstig vinkel men bätte än ingen bild ;)

Kommentarer
Malin

Duktig tjej :)

2011-05-17 @ 23:55:51
URL: http://crazyaboutpink.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0