Utväxt

När naglarna har växt ut hamnar de inte längre i samma balans som de är från början. Därför är det så viktigt att sköta påfyllnaderna! Mina naglar har snart fyra veckors utväxt och de växer ganska fort. Igår när jag skulle ta på mig skorna gjorde jag något konstigt och slog till mitten fingret (vad heter det fingret? ¨,) Ååååååh vad ont det gjorde! Jag började nästan gråta. Nagel satt kvar, fick bara lite lite släpp i ena kanten där jag slog i så ingen fara skedd och nu gör det inte ont längre. Men det är dags att fylla på dem, får se vad det blir för roligt denna gång.


Jag har lagt ett glitter nagellack för att förvilla bort utväxten. Ett bra tips.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0