Modell

Jag söker "modeller" som känner för att pigga upp sig lite inför våren iform av roliga och snygga design naglar! Jag kommer att ta fotografier på naglarna och använda fotona i salongen.

Detta gäller alltså design naglar och jag har fria händer! Du får bestämma längd och form på naglarna och självklart pratar vi och du får komma med ideer och jag går igenom vad jag har tänkt mig innan vi påbörjar någonting på dina naglar. Men jag kommer inte att utföra tex vit fransk manikyr med en liten dekoration el liknande.

Priset för detta är vanligtvis 700:- för förlängning + 100 :- för design = 800 :-

Om du kommer in som modell nu under detta "erbjudande" får du endast betala 400 :- halva priset. Gäller på ett nytt set!

Du ska inte vara grov nagelbitare.

Om du har funderat på att testa på lite mer vågade naglar är detta ett perfekt tillfälle! (;

Det går bra att maila mig på [email protected] eller ringa mig på 076- 40 99 925 ange att du har läst detta vid bokning!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0