Härlig dag

En härlig onsdag med härliga kunder och härligt väder! (om än lite blåsigt)

Imorgon har jag bestämt att jag ska vara ledig. Ska träna på morgonen, sedan gå till frisören för att färga håret och efter det till salongen för att storstäda. Måste kolla igenom allt i lugn och ro och se vad jag har samt vad jag behöver köpa in. Jag skulle även behöva göra om skyltfönstret till salongen snart, tänker mig något påsktema? Kom gärna med roliga förslag!


Väldigt snyggt att bryta av en vitfransk manikyr med svarta dekorationer tycker jag.

Kommentarer
Lisa

Hmmm - de där händerna känner jag igen ler

Tack för en trevlig eftermiddag/L

2011-03-23 @ 18:58:40
URL: http://lisaluring.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0