Hairy

Eftersom att jag själv använder löshår ibland har jag testat många olika märken på hår och saknat att kunna gå direkt till ett ställe i Örebro och köpa håret istället för att beställa på internet.

Nu kommer du att kunna handla hår till bra kvalitet och dessutom få hjälp av mig att välja ut rätt färger.(Jag är utbildad frisör i grunden) Jag kommer att bli återförsäljare av Rapunzel of Sweden här i Örebro! Håret från detta märke har jag själv testat och vet att det är av bra kvalitet.

Jag har tänkt att ta in både färdiga clips set och även hår på trens för dem som vill limma,sy eller göra egna clips set. ( Kommer även att ta in tejp,nailhair och microringar senare är det tänkt)

Visst låter det toppen? Mejla eller kommentera jätte gärna om ni har önskemål om vilka färger eller produkter som ska finnas så att jag vet vad som önskas av er kunder ♥




Kommentarer
wictoria

Åh! Då kommer jag bli en löshårsstammis hos dig när jag flyttar hem igen :) & mina vänner som använder löshår också, alla är så trötta på det löshårsutbud som finns i örebro just nu.. :/ Kram!

2011-03-10 @ 19:57:31
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Sara Å

Jag vill ha, det vet du :) men färg får du hjälpa mig med tror jag

2011-03-14 @ 09:18:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0