Favorit produkt

Idag har jag pratat med min chef på det arbetet där jag jobbar timmar. Troligen går det att fixa så att jag kan ha fasta dagar i salongen! Det ska bli roligt. Perfekt nu till våren och sommaren. Salongen ligger så fint så då kan jag bara ha dörren stå öppen och folk kan titta in lite spontant (; Det underlättar verkligen för er som vill köpa produkter. Ni måste bara komma in och köpa oljan från Nail drops. Den är så bra! Mycket bättre än någon som man kan köpa i vanlig butik. 85:- kr kostar den så den är inte dyr heller. Alla borde ha denna olja hemma! Roligt att det är ett svenskt märke med miljötänk också. ♥

Jag ska lägga in en beställning på nya produkter nu. En skön kväll önskar jag er alla.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0