Turkost i sommar


Kommentarer
pella

hej

du hade rätt vilka geleer im in love :):) så här tunna naglar har jag aldrig kunnat ha själv (då man slår i allt möjligt i jobbet) jag gillar de jättemycket! hur menar du med den vita franska? kram pella

2011-07-03 @ 18:42:30
URL: http://pellasplace.blogg.se/
Josefine

Hejsan. Hittade din hemsida/blogg tack vare att jag hade en kund som vart hos dig. Frågade vart hon hade gjort sina snygga naglar någonstans! Såg i ett gammalt inlägg på din blogg att du ibland söker nagel modeller. Sådant är riktigt kul:).Om det blir aktuellt igen så är jag gärna med på det!! Mvh Josefine

2011-07-03 @ 20:56:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0