Produkter

Eftersom att jag har jobbat på Kicks i ett antal år har jag testat nästan alla märken vi har (och mer därtill) och det finns många bra produkter men här ska jag tipsa om en ansiktscreme som jag har fastnat för!

Korres WildRose 24 moisturing.

En fukt creme som ger lyster till huden. Korres är nästan helt naturliga och det gillar jag! Inte jätte god doft men den försvinner när man smörjer in den och nu har jag faktiskt börjat gilla även doften. Denna creme passar min hud vädligt bra. Den jämnar ut, ger massa fukt och ger en lyster som jag aldrig sett från någon annan creme! Jag har torr hudtyp.

5/5

  


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0