Jagad av gäss

Salongsdag idag igen! Jag hade bland annat en kund kl 18:00 idag men kunden kl 16:00 byte sin tid till en annan dag,  perfekt tänkte jag då kanske jag kan flytta fram den sista kunden och sluta tidigare! Självklart hade jag då glömt att ta hennes nr i något stressig ögonblick. Sen på eftermiddagen ringer kunden själv och hade fått förhinder och bokade om tiden till nästa vecka, så det passade ju oss båda perfekt! ♥ Tur att man har kunder som kan läsa en tankar, hihi.

Ikväll har jag gått en längre runda med vovven och hann är nu sååå trött, jobbigt för hundarna när det är varmt. Här i stadparken i Örebro kryllar det just nu av gäss med ungar, riktigt läskigt då de hatar hundar och verkligen jagar en och fräser!! Jag är livrädd på riktigt vägrar gå förbi och skriker när de kommr fräsandes efter mig.


Tur att de finns lite vatten att svalka sig i!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0