Ny salong..snaart

Nu är jag full av pirr och sugen på att inreda och fixa i nya salongen! Det känns roligt roligt roligt. Även kul att alla kunder varit/är så glada över min skull och hänger med mig dit.

Ska dit och ta lite bilder någon kväll så får ni se hur de ser ut, "Före". Sedan blir det "Efter" bilder när jag har donat lite. Det kommer att bli vit och romantiskt.

Vi ska planera en öppningskväll som troligen kommer att vara någon gång i början på Mars. Tips på bra och roliga erbjudande eller "aktiviteter"  mottages tacksamt.


Nu ska jag iväg till salongen igen. Har varit hemma på en liten lunch rast. Uppdaterar förhoppninsvis med lite bilder sen (:

Kommentarer
Adéle

Hej och tack så mycket för dina kommentarer i min blogg! Lägger till dig jag med. Ska bli jättespännande att se hur det går med nya salongen! Lycka till!

//Adéle

2011-01-19 @ 19:52:33
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0