Mina märken

Jag har tagit in ytterligare ett märke till salongen, Nail selection. Är väldigt nöjd med det, så nu har jag två super märken att jobba med. Jag jobbar nu alltså med både Light Elegance och Nail selection ( var för sig förstås eftersom man aldrig ska blanda märken på material )

Välkomna att testa på två geleer som håller! Nail selection har underbara färger till nagelplattan och sitter kanonbra utan släpp vad jag har sett hitills. Light Elegance är perfekt för överkänsliga då hela serien är anpassat för känsliga/allergiker, självklart går det bra att komma till salongen för att göra ett test om man vill kolla om man tål det.


Kommentarer
Pella

Hej vilken gele i ns har du fastnat för? Jag har oxå beställt! Kram pella

2011-06-08 @ 21:01:47
URL: http://pellasplace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0