Helg

Godmorgon Lördag (;

Kl 10 börjar jag jobba i butiken men eftersom jag numera bor precis brevid så ligger jag med en ansiktsmask och tar det fortfarande lugnt. Skönt. Efter jobbet har jag två kunder i salongen, en nagelförlägning och en manikyr. Brukar oftast inte ha kunder på helgen men idag fick det bli så (:

Eftersom att jag jobbar både i butik och i salongen så jobbar jag oftast på båda ställena samma dagar och när jag är ledig i butiken jobbar jag på salongen = att jag aldrig är ledig. Söndagar är den ända dagen jag brukar vara ledig. Men att göra naglar är så roligt så där känns det inte som att jobba, känns mer som att sitta och prata med en kompis eftersom att alla kunder är så söta.

Hur mycket är ni andra nagelterapeuter lediga, jobbar ni på helger?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0