Bling bling

Har gjort massa jätte fina jul/nyårsnaglar, men har tyvärr inte haft med mig kameran ; (  Det som har varit populärast (kanske för att jag själv älskar dem!) har varit inbyggda silver flingor, ser ungefär ut som krossat glas! Så snyggt, passar alltid tycker jag inte bara till nyår.

Här kommer iallafall en glimt, dock taget med kundens mobil kamera som jag fått skickat till mig så det är inte så bra kvalitet. Svårt att se detaljer och ge en rättvis bild av naglarna, för just detta var så snyggt. Kommer att göra likadana på mig själv, hihi.


Här har jag använt mig av nail selections gel som jag har testat på. Naglarna är naturella ( Ingen vit fransk kant ) men med rosa camoflage gel på hela bädden och tippen ( mer täckande ) sedan inbyggda flarn.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0