Örebro någon ?

Jag vet inte om det är några nagelterapeuter här ifrån Örebro som läser min blogg? Jag funderar på att ha en liten kväll för oss nageltjejer(eller killar) i salongenl. Inte just nu men om någon/några månader kanske? Jag ser inte några som konkurrenter utan som kollegor! Visst skulle det vara roligt att ses och träffa varandra, kanske ge varandra lite tips och prata naglar. Det tycker jag iallafall ¨, Hojta gärna till om ni är några nagelmänniskor från Örebro som är här inne och läser.


Kommentarer
Danielle Gunnarsson

Hej,



Vad roligt med din blogg!! Konstigt nog, brukar jag inte läsa bloggar, men idag kollade jag runt för info om olika utsugvarianter och det ena än det andra så hittade jag dig! Jätte gullig blogg! Jag är också nagelterapeut och jag jobbar med NSI i både gel o akryl. Jag har egen firma o jobbar hemifrån just nu. Det låter roligt med en nagel kväll. Jag håller med dig o ser oss snarare som kollegor än konkurrenter. Det skulle vara roligt att ha några tjejer/killar att prata naglar med o kanske besöka nån mässa eller tävling ihop... vad tycker du?



Kram



Danielle Gunnarsson

2011-02-27 @ 19:43:54
Danielle Gunnarsson

Upps jag glömde min hemsida :-))



Kram



Danielle Gunnarsson

2011-02-27 @ 19:47:10
URL: http://www.dnailstylist.se
Sara

Jag kommer :)

2011-03-01 @ 19:19:28
Sofia

Danielle: Jag svarar på din kommentar i din gästbok(:

2011-03-05 @ 12:44:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0