Olja

Jag har nästan varje arbetsdag på Kicks och även på salongen kunder som kommer in med naglar som flisar/skivar sig. De flesta är inte medvetna om att detta problem beror på att nagel har brist på fukt. Den bästa investeringen för dina naglar oavsett om du har byggda naglar eller naturliga är en nagelolja. Smörj varje dag och du kommer att se ett resultat i bättre naglar. Hos mig kan du köpa nagelolja från Naildrops (Camilla of sweden) & Le.

Lägg märke till att naildrops även har refillsystem, (du kan köpa en stor flaska och själv fylla på din lilla pipettflaska) Toppen för både plånboken och miljön, det gillar vi!

Pris 85:- för pipettflaska.


En svensk "rolls rolls" olja, som är helt ensam om sitt exklusiva innehåll av eteriska oljor.

Oljan som stärker naglarna, reparerar skivade naglar, är antiseptisk - perfekt för att förebygga och dödar bakterieangrepp, penetreras snabbt och letar snabbt upp vart den hör hemma-nagel, hud, hudsprickor...
Vi har kunder som t o m använder den till natten runt ögonen, som hårolja, användningsområdena är många.

Företaget heter Camilla of Sweden. De har en jordnära filosofi där miljö och omtanke ligger dom varmt om hjärtat, deras refillsystem hjälper till att återanvända flaskorna. Minimalt med reklam, få mellanhänder = humana priser, alla ska ha råd att köpa kvalité för det är ALLA värda.

Båda flaskorna har pipett.

Nagel Oljans innehåll:
Jojoba är basoljan
Apelsin: Håller igång cirkulationen, bra för kalla fingrar
Lavendel; Antiseptisk
Myrra: Läkande, påskyndar läkning av sår och sprickor, påskyndar nagelväxten, och e-vitamin.

Nail Drops är en nagelolja baserad på jojoba och har en tillsats av botaniska oljor, apelsin, lavendel och myrra+ extra e-vitamin. En underbart ljuvlig doft!


Nail Drops har så små molekyler att den tränger ner genom både materialet och lacket, hjälper till att balansera upp nagelplattan. På en balanserad nagel sitter materialet / lacket betydligt bättre.

Bild & InfoText:Keit/ Vackranaglar.com

Kommentarer
Karolina

En såndär ska jag komma in och köpa när jag är i stan nästa gång.

2011-02-05 @ 22:29:42
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Madeleine



Nämen hej! Blev positivt överraskad att du läser min blogg..! Hur hittade du den? nyfiken :p. Ja det va jag som kom in i sista sekunden o mådde skit för dem rök-gula-naglarna, haha men nu har dem fixat problemet genom slipning + airbrushning på dem vita kanterna så nu är de ännu finare. Men dit ska jag absolut inte igen..Så bra att du ska göra minx, perfekt för jag är så himla sugen på o testa. Hör av dej när du börjar. Ha en superdag kram!

2011-02-07 @ 15:02:35
URL: http://aboutmadeleine.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0