Nyheten Polish Pro!

Snart kommer denna produkt att finnas hos mig!

En nyhet på nagelmarknaden är dessa produkter som nästan är som en blandning mellan gel och lack. Det är inte inte en vanlig färggel som man bygger med utan nästan som ett vanlig nagellack men med lite mer styrka/stadga i och man härdar det i Uv-lampa. Det är alltså helt torrt på 2 minuter. Hur perfekt är inte det för både mig och kunderna? Man slipper både torktid och tråkiga repor i lacket om man råkar slå i något! Och det sitter i 14 dagar utan att flagna. När du sedan vill ta bort ditt Polish pro så löser du upp det i aceton i 10 min sedan glider det av.

Perfekt för dig,mamma,mormor..Ja, till alla som vill ha fina hander och naglar utan avflagnat nagellack helt enkelt

Så fort jag har fått in produkten är ni välkomna att boka tid för detta. Om ni har några funderingar redan nu, tveka inte att höra av er! ♥


Bild: www.Nailsystems.se

Kommentarer
Adéle

Hej! Japp det är akrylfärg jag använder. Det märke jag är utbildad inom har gjort egna små söta akrylfärgsflaskor men det funkar lika bra med vanlig akrylfärg som man köper i hobbybutiker el liknande.

Hoppas allt går bra hos er i nya salongen!

Kram kram!

2011-02-20 @ 15:56:59
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0