Helg

From idag Fre tom söndag har jag lite semester! Det känns väldigt skönt och behövligt. Minns knappt senast jag var ledig en lördag.

Nu håller jag på att pysslar med lite pappersarbete som tillhör företaget sedan tänkte jag knalla upp på stan och köpa hårfärg. Jag planerar att färga håret mörkt igen, får alltid en längtan efter det om jag har varit ljus ett tag. Är nästan svart hårig i min naturliga hårfärg så det kanske är därför.

Jag tänkte också passa på att gå en sväng förbi salongen och ta lite bilder så får ni se hur det ser ut. Även om det inte är riktigt klar ännu.

Ha en bra helg kära vänner ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0