Välkommen hem

From 1 Augusti har jag hyrt ut min lokal till en tjej. Detta pga av att jag inte kommer att kunna vara så mycket i salongen under det kommande året! ¨, Därför kommer jag endast att ta mina stamkunder vid mitt lilla nagelbord här hemma. Men självklart kommer jag även att ta nya set då och då! Men inte i alls i så stor utsträckning som jag har gjort nu, men ni kan självklart alltid fråga.

Fransar kommer jag också att forsätta göra hemma, kommer snart att börja ta normalt pris då jag nu har blivit snabbare och skicklig i det. Så ni som vill ha ögonfransförlägning är även varmt välkomna att höra av er för att se om det finns tider.Jag arbetar med "1 och 1 medoden" dvs sätter en frans på varje frans, jag arbetar ej med flares då det blir för tungt för fransarna och inte ser lika naturligt ut.

Priser hemma kommer att vara:

Naglar
Nytt set 650.-
Nåfyll 400.-

Fransförlängning kostar just nu när jag övar endast 200.- för material.

Sms eller maila gärna om jag inte svarar på mobilen.

Självklart har jag fortfarande kvar mitt företag och f-skatt sedel!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0