Naglar och fransar

Hej på er! Visst är det konstigt väder ute? En dag är det iskallt och nästa jättevarmt! Skumt.

Jag saknar salongen så mycket och jag saknar naglar! På torsdag ska jag ha 3 st dekorationskunder! Undrar vad jag ska hitta på för roligt då? Håll utkik efter bilder. Någon som har bra tips på ett litet utsug/fläkt att ha på bordet? Jag har ju filtronics punktutsug men jag tycker det är för otympligt att ha stå hemma när man bara gör naglar ibland.

Idag har jag gjort en fransförlängning men jag glömde bort att ta en bild. Det blev kanon snyggt iallafall! Jag älskar fransförlängingar, sååå skönt att slippa massa mascara!

Du kan boka in tid för fransförlänging hos mig, maila då på [email protected]. Just nu tar jag endast 200:- eftersom jag övar upp mig i teknik och snabbhet Senare kommer jag troligen ta 700:- för nytt set och 400:- för påfyllning.

Kommentarer
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-08-25 @ 15:48:19
URL: http://smnmode.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0