My nailz

Nu är det dags att göra något nytt med mina tassar. Jag känner mig trött på de naglarna jag har just nu. Men jag vet inte vad jag är sugen på istället. Jag har gjort väldigt många naturella med rosa ton nu, det har blivit populärt bland kunderna. Det blir så otroligt fint och fräscht så lite sugen på dem är jag faktiskt själv..men..

1 Det är ju alltid roligt att leka lite när man väl gör på sig själv,testa nya saker som man inte har gjort.
2. Ska jag isåfall ha låååånga naturella med ev en piercing eller behålla min egen längd och låta dem växa?

Lägger upp en bild när jag har gjort dem så får ni se vad det blev för något!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0