Jag vill lära mig ännu meeer

Det som är fantastiskt kul med att jobba inom skönhetsbranschen är att det hela tiden finns nya saker, nya utbildningar och mer saker att lära sig. Man kan bygga på sin verksamhet med nya behandlingar hela tiden!

Till hösten har jag sökt en utbildning, spa & wellnes coach som jag hoppas att komma in på. (Salongen kommer att vara öppen ändå), jag kommer snart säta igång med ögonfransförlängning som jag nyligen har gått kurs i och så vill jag såklart lära mig ännu mer om naglar! Det finns alltid något nytt och mer roligt att lära sig! Är det någon nagelterapeut som har tips på bra kurser? Skriv gärna här isåfall.

Kommentarer
Adéle

Precis så känner jag också. Vill också lära mig massa nya saker och utöka utbudet av behandlingar men det finns inte så mycket att välja på här uppe där jag bor så jag vet inte riktigt hur det ska gå till =/

Men det låter spännande och det ska bli kul att läsa om att roligt du lär dig =)

2011-04-07 @ 18:06:16
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0