Hur bra?

Jag har tidigare skrivit om Polish Pro, en behandling som snart kommer att finnas i min salong!
Lacket som sitter  2 veckor och torkas i lampa = inget kladd eller torktid.

Finns även som fransk manikyr,vilket är helt perfekt! Hur många gånger har man inte suttit och kladdad med flera lager olika lack och pillrat med den vita kanten för att få det perfekt och sedan är det avflagnat inom några dagar? Samma sak med röda naglar, suck. Men nu finns alltså lösningen! Hos mig ¨,

Här är bilder som jag lånat från Veronicas blogg.

Här har Veronica gjort en Polish Pro behandling.






Kommentarer
Adéle

Hej hej!

Det där såg ju jättefiffigt ut! Bra lack!



Jag såg häromdagen att du länkar till mig från din blogg. TACK så jättemycket =) Försökte lägga in en länk till dig på min blogg men lyckades inge vidare. Tror jag har lyckats paja det på nåt vis med all extrakod jag lagt in. Hur som helst så tänkte jag fråga, om det är inte är för mycket begärt, om du kunda länka direkt till mig blogg istället för hemsidan? Du gör som du vill, jag är tacksam vilket som!

Hoppas allt är bra med dig!

2011-04-06 @ 21:48:13
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0