Ögonfransförlängning

Om ca 1,5-2 månader kommer ni även att kunna göra fransförlängning hos mig, något jag ser fram emot väldigt mycket! Har själv haft det i sommar och det var kanon snyggt, praktiskt och helt underbart. Jag kommer att jobba med en och en fransar inte hela knippen. Det blir väldigt naturligt och lyfter verkligen blicken. Så håll ut gott folk, jag skriver så fort jag börjar ¨, Självklart kommer jag även ha ett superbra erbjudande på fransar när jag sätter igång.

Gå in här för att se bilder, om ni är i Malmö måste ni bara gå dit och göra era fransar! Toppen bra.

Kommentarer
pella

hej funkade inte klicka på länken ..... nyfiken kram pella

2010-09-16 @ 09:55:42
URL: http://pellasplace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0