En fredag på salongen.

Igår hade jag först en förlängning med fransk manikyr, blev även en liten dekoration i form av blommor. Det blev hur snyggt som helst är ledsen för att jag inte hade med mig min kamera ;(  Typiskt.

Efter det gjorde jag en fyllning på söta Tove som jobbar på salongen, blev ingen bild där heller.

Sedan kom en av mina fina stammisar och gjorde påfyllning, som alltid blev det en ny glitterfärg! Roligt tycker vi båda. Denna gång blev det lila och silver. Här lånade jag en mobil och fotade med så det är inte jätte skarpa bilder tyvärr.

Även min stamkunds lilla 7 åriga dotter var med (hennes syster var med förra gången och hennes naglar blev väldigt uppskattade i skolan.) Där blev det lackning med guldglitter och stickers i form av björnar. Spännande att vara på nagel salongen och sitta i stolen precis som sin mamma.


Första gången denna kund kom till mig hade hon knappt någon fri kant på sina naglar, såhär ser hennes naturliga naglar ut idag efter att vi filat bort materialet! Häftigt!


Som sagt, lila och silver glitter (egen blandning) och one- step. Färgerna syns tyvärr inte så bra på bilden men de gjorde sig jätte bra tillsammans.

Ha en bra helg alla där ute ♥ Passar även på att tacka för palletterna jag fick för att blanda färger och glitter i, perfekta!


Kommentarer
malle

tack d samma. /Malle :-)

2010-09-12 @ 22:30:05
URL: http://emmalle.wordpress.com
Karin

ABSOLUT!!! Du är tilllagd...kjaaam

2010-09-12 @ 23:07:33
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Karin

..kunde man kanske få en länkning härifrån...om vart du gått din utb..kjaam

2010-09-12 @ 23:08:32
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0