Hjälp mig igen (;

Har några frågor till er andra som driver mindre salonger. Som det är nu hyr jag in mig på en annan salong = att jag har min svartalåda( registrerar till skatteverket) inkopplad i salongen kassa system. MEN när man ska öppna i egen lokal måste man då köpa ett snor dyrt kassa system eller finns det någon annan typ av apparat man kan avända? Något mindre som bara skiver ut kvitton som man kan koppla blackboxen till? Hur gör ni andra som har salong?

Skriv jätte gärna hur ni som driver eget eller ni som jobbar på en mindre salong har det!

Om ni inte vill skriva här på bloggen kan ni maila mig på [email protected]


Kommentarer
karen

Vill du bli dagens blogg?

kika in hos mig o skriv ett inlägg.



Karen

2010-11-06 @ 17:29:11
URL: http://karenz.blogg.se/
Millis

Hej hej,ja Shellac är jätte bra!va jobbar du med för material och märken?du kan ju maila mig så ska jag kolla lite saker ang shellac och så...mvh Millis eskilstuna

2010-11-07 @ 14:19:37
URL: http://www.millisnageldesign.se
Helen

Hej!



Jag har en liten salong hemma och använder mig av kontantfakturor, alltså skriver ett "kvitto" till kunden som betalar direkt. På det sättet slipper jag ha kassa system. Himla smidigt och funkar jättebra!

Helen

2010-11-09 @ 14:37:45
Sofia

Helen: Ja, det har jag också funderat på, men hur funkar det med tex kvitton, man kan ju inte lämna ut kvittot innan de betalt?:S och vad händer om de ej betalar? Mvh Sofia

2010-11-14 @ 18:58:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0