Välkomna hit !

Hej och välkomna hit! :)

Mitt namn är Sofia och jag jobbar som nagelterapeut på en salong i Örebro som heter Huvudsaken. Där hyr jag in mig i ett eget rum med mitt företag/salong thisNthat. För tillfället har jag endast naglar men inom en snar framtid kommer det även komma fransförlängning, brynplock, bryn/frans färg med mera (därav namnet Thisnthat)

På denna blogg kommer jag att visa bilder från salongen och såklart lägga ut massor av nagelbilder! Det kommer även komma en del skönhets/produkt tips eftersom att jag även jobbar på Kicks. Jag blir jätte glad om ni som tittar in lämnar en kommentar. (;



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0