Paket till mig

Idag fick jag hem en liten leverans med varor till salongen. Lite fina dekorationer bla. men även en swedish white och en soak away gel som jag är väääldigt sugen på att testa nu! Swedish white är en kriiitvit tunn gel till franskmanikyr och soak away är en genomskinlig gel som är löslig i aceton! Alltså man löser upp den istället för att fila bort den. Jag ska försöka testa på mig själv först och se vad jag tycker ( pust , jobbigt att göra på sig själv ibland. )Alltid bra att ha ett altenativ för dem som om av någon anledning vill ha material som går att lösa upp. Jag fick även hem ett INM lack som jag nu ska testa, om jag gillar det ( vilket jag tror att jag kommer göra efter att ha hört massa bra ) kommer jag troligen byta ut så att jag endast säljer och använder Inm istället för China Glaze. Det är absolut inga fel på det märket heller men jag tycker att det är roligare att sälja ett märke som inte finns ute i affärer, vi har ju China Glaze på Kicks tex.

Kommentarer
Sofia

Jag skulle kunna tänka mig att vara försöks kanin av den nya lösliga gelen om du inte ha testat den på någon än :)Kram fia

2010-08-26 @ 22:35:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0