En viktig olja

Jag ser väldig många kunder både på Kicks och på salongen som har torra naglar. Många vet inte om att det är brist på fukt i nagel som gör att de flisar och skivar sig. Naglarna behöver lika som huden extra fukt om de inte klarar av att producera tillräckligt själva och eftersom att vi utsätter våra naglar för ganska mycket varje dag behöver de ofta en liten extra fukt boost.

Att använda en bra nagel olja lönar sig verkligen. Som ni kommer läsa i Karins inlägg här nedan gäller det att ha tålamod, men var flitiga och olja in de stackars naglarna varje dag så kommer ni att se skillnad.

Här har Karins skrivit ett super bra inlägg om olja! Läs det mer än gärna ¨,


Min favorit är Le´s olja och det skriver jag inte för att jag säljer den på min salong utan helt enkelt för att den är kanon bra! ¨,  En flaska med pensel kostar 50:-


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0