ThisNthat ?

Hoppas att ni alla har haft en bra jul! Jag tänker nog att börja blogga lite i väntan på ny design ändå. Längtar lite efter att lägga upp bilder och skriva om vardagen på salongen (; Plus att en ny salong ska ta form, jag ska starta helt eget! Vilket ju kan vara kul att läsa om..
Ska jag ha This N that som mitt företag är registrerat som eller tycker ni att salongen ska heta något annat? Kom gärna med förslag om ni tycker att det ska heta något annat?
Kommer att vara naglar,fransförlängning och hudvård/massage som jag vet just nu, kanske blir mer valmöjligheter också.

Kommentarer
Malin

Åh vad roligt grattis till dig :) (vill också)

2010-12-29 @ 17:22:41
URL: http://crazyaboutpink.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0