Hoppas att ni alla har haft det trevlig över påsken! Det har jag ;) Imorgon är jag tillbaka på salongen igen och då är det bara att komma in till mig om ni har frågor eller vill boka en tid.

På förmiddagen hoppas jag på att få göra lite dekorationer då jag ska göra naglar på Sofia ( Hon brukar inte vara rädd för dekorationer och färg, hihi ) På eftermiddagen kommer jag att göra naglar på en nagelbitare. Bilder på det kommer upp imorgon.

Glöm inte bort att jag just nu har öppnings erbjudande på nagelförlängning:

Fransk/färg/glitter 550:- ordpris 700:-
Naturell: 500:- ordpris 650:-

Passa på att bli fina tillvåren ;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0