Dagar

Som det är nu har jag ju aldrig några fasta öppetider utan har öppet efter tidsbokning. Jag har funderingar på, om det nu går att fixa med mitt andra jobb, att börja ha kanske 2 dagar i veckan som är fasta då jag alltid är på salongen? (Sen kommer jag såklart ta kunder andra dagar också) men att jag har tex Tors, Fre 9-18 så vet man att man alltid kan komma in då och handla produkter eller ställa frågor. Vad tror ni om det? Och vilka dagar skulle vara bäst att ha öppet på? Kom med förslag, ni är så många som läser så någon måste ha en åsikt (;


Kommentarer
Karolina

Ja, det skulle vara bra om du hade en dag då man visst helt säkert att du hade öppet. ;-) Svårt när man som mig inte bor i Örebro utan utanför. Inte alltid man har koll heller om du har kunde osv. Sist hade jag juh lite tur, fast då hade du slut på de jag skulle ha.

2011-03-27 @ 13:21:06
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Veronica

Ja det skulle ju va kanon! Här i stockholm har jag märkt att den bästa dagen är onsdagar för shopping ;o)Lycka till!

2011-03-28 @ 19:55:46
URL: http://www.vasastansnagelcenter.se/bloggi/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0