Salongshundar

Det är väldigt väldigt många nagelterapeuter som har salongshundar dvs deras voffsingar är med dem på salongen om dagarna. Jag tycker att det är jätte roligt och om jag själv skulle komma till en salong där de hade en hund skulle jag sitta och gulla med den hela tiden Men jag älskar ju djur, så nu undrar jag vad ni kunder tycker? Av vad jag har sett verkar det som att de flesta kunder tycker som jag, att det är jätte roligt. Men finns det några som tycker annorlunda? Som tex skulle skippa att gå till en salong pga av att det finns en hund där (även om den är endast i tex lunch rummet och inte runt i salongen) Skriv gärna era åsikter om det.

Anledningen till varför jag funderar på detta är för att jag själv har en liten vovve. Och om jag i framtiden startar något helt eget skulle jag gärna kunna vilja ha honom med i tex lunchrum.

Ni som jobbar med naglar/salonger och har hunden med er får gärna också skriva era erfarenheter av hur det funkar!





Kommentarer
Anna

Hej!

Jätte trevligt med hundar i närheten ,tycker jag. Var nyss inne i en sko affär, där dom hade en affärs hund.Hon stod bakom galler i lunch rummet men kunde titta ut. Jätte roligt och man har alltid nått att prata om. Människor blir så glada. Sen är det väl ett problem om någon är allergisk. Fast jag tror det positiva överväger.

2010-07-30 @ 20:24:09
URL: http://www.genmon.zoomin.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0